- Wpłata zaliczki oznacza akceptację regulaminu pobytu.
- Rezerwacji dokonać można telefonicznie pod numerem tel. 511 404 404 lub mailowo kontakt@nadmorskakraina.pl. Wstępna rezerwacja obowiązuje 48 godz.
- Warunkiem gwarantowanej rezerwacji jest odnotowanie na koncie bankowym zaliczki w wysokości co najmniej 30% pełnej kwoty lub przesłanie potwierdzenia przelewu bankowego w terminie 3 dni od dnia dokonania rezerwacji wstępnej.
- Wpłat dokonać można na konto:
Nr rachunku bankowego
36 8350 0004 0000 8554 3000 0010
Adresat: Rafał Skuza
- Prosimy o uregulowanie całkowitego kosztu pobytu najpóźniej w dniu przyjazdu oraz opłaty klimatycznej dla Urzędu Gminy Krokowa. Opłata obowiązuje za cały okres dokonanej rezerwacji, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za skrócony czas pobytu.
- Przy rezygnacji z pobytu w terminie do 21 dni zwracamy 50% zadatku. Natomiast poniżej 21 dni zadatek nie podlega zwrotowi.
- W sezonie zmiana turnusów następuje w soboty. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 10:00.
- Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności właściciela ośrodka. Po otrzymaniu kluczy zalecamy upewnić się, że wyposażenie i stan domku jest zgodny z opisem, w razie jakichkolwiek braków lub usterek prosimy o ich zgłoszenie.
- Po godz. 22:00 na terenie ośrodka nie mogą przebywać osoby trzecie.
- Każdy gość jest zobowiązany do uważnego obchodzenia się z wyposażeniem domków. Wszelkie usterki sprzętu oraz mienia wynikłe z użytkowania, należy niezwłocznie zgłaszać właścicielom. Za powstałą z winy gości szkodę lub braki w wyposażeniu domku, goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
- Goście otrzymują do swojej dyspozycji klucze do domku, bramy i furtki, które powinni zwrócić w chwili zakończenia pobytu. Zgubienie kluczy powoduje obowiązek zapłaty za wymianę zamków i kłódki.
- Właściciele ośrodka nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy należące do Gości pozostawione w domku lub na terenie obiektu.
- Cisza nocna trwa od godz. 22:00 do 07:00. Korzystający z usług ośrodka nie mogą zakłócać wypoczynku innym wczasowiczom.
- W przypadku zakłócenia porządku na terenie ośrodka jego właściciele mają prawo zażądać jego opuszczenia bez zwrotu opłaty.
- Zabrania się palenia papierosów i smażenia ryb w domkach.
- W domkach obowiązuje zakaz używania piecyków elektrycznych.
- Rodzice lub opiekunowie zobowiązani są do opieki nad dziećmi na terenie całego ośrodka, a w szczególności na placu zabaw.
- Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane przez przyczyny od nas niezależne np. przerwy w dostawie prądu, wody itp.
- W trosce o bezpieczeństwo podczas nieobecności w domku wszystkie okna powinny być zamknięte oraz nie należy pozostawiać włączonych żadnych urządzeń elektrycznych.
- Na terenie ośrodka, na wyznaczonym miejscu mogą parkować samochody najmujących domki – 2 miejsca parkingowe na jeden domek (parking nie jest strzeżony).
- Prosimy o przestrzeganie ogólnie przyjętych zasad B.H.P i P.Poż
- Nie przyjmujemy osób nieletnich oraz grup młodzieżowych.
- Nie przyjmujemy zwierząt.
- Nie zapewniamy ręczników oraz środków czystości.
- W dniu wyjazdu Goście zobowiązani są do pozostawienia domku w ogólnym porządku.
Call Now Button